tjosan i trosan !

Sticky igår var sjukt najjs, fan va kul jag hadde :) Jag o milla ägde på dansgolvet o beda med när hon var med :D
sjukt gött folk vare oxå :)  innan sticky blev de träffa bella o johanna i  stan, käka på subway o snacka (:
fick ju gå till bussen kavrt över  11 eller nånting sånt, bussresan hem var speciell om man säger så :D 
lite värre vare imorse när man skulle upp till skolan, men de funka.. efter skolan käka jag,jessie o maloon på pizzerian sen tåget hem o mötte emma o tobbe i std så åkte jag med dom hem :)
ikväll har de baara vart en mys fredag :)  spela lite spel med fanni,maggis,martina o esen, mycket skratt som vanligt :D sen blev jag o maggis bussugna så vi drog ut o gick allihoppa :D dock inga bus denna kväll ;)
nu ligger jag i sängen o kollar på film o äter popcorn som mamma har poppat till mig :) <3

Får se vad man hitttar på imorgon (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0