Kommer aldrig visa mig svag för dig igen...

Just kollat på sista avsnittet på sista sesången av tre kronor nu och slutet gör mig arg, så kan de inte sluta.. nu vill jag ju bara se mer :o   massa mer !!

Ingen skola idag för mig, palla inte. allt går åt helvette, alla bara tjötar men ingen förstår. Skaa dit imorgon, eller ska iväg iaf.. får se om jag palllar !! men imorgon kväll blir det iaf sticky ! och jag o milla ska dansa sööönder !! (:
man kan inte sätta ord på det som inte går att förklara, man kan inte säga allt och man får inte säga hur man mår för då tycker man synd om sig själv.. tänker inte sitta o lipa framför er, o vissa personer kommer fan inte få se mig svag, jag ska fan va stark inför er.. för ni förtjänar fan inte mina äckligar tårar !

Vill att min syster ska föda ut sin lilla skit unge nu!!

var på pizzan i förmiddas med emma o käka, sen har jag o martina vart hos mig o chillat,kollat film o så (: sen gick vi ut o träffa fanni en sväng ! trevligt trevligt...




PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0