Jag kännner fan inte dig längre !!

Vet fan inte vem du är längre, känner dig inte. vart tog min bästa vän vägen ? varför lämnar du oss som bryr sig för idioter ? du får mig att må så jävla dåligt men du förstår inte, du  fattar inte hur mycket vi bryr oss o så många som mår dåligt för din skulll !! du får mig fan att vilja börja , för börjar jag så kommer jag inte bry mig o kanske mår bra.. jag orkar inte bry mig hur länge som helst, tänk efter vill du ha de jävla livet ??  du tror du är cool att du kan allt om de, men hade du vetat va som hade hänt o fattat hur allvarligt det är hade du fan inte forstsatt med skiten, jag blir så arg så jag vet inte vart jag ska göra av min illska, en dag kommer fel dag o då är de jag som skriker,slåss o gråter för att du gör mig så arg, du får mig att må skit men du fattar inte för du fattar ingenting ..
jag vet att jag är långt ifrån ensam omm att kännsa så här o jag får höra varje dag av folk hur jävla mke dom bryr sig, va handlar de om igentligen, du mådde ju bra innan eller ?? du hade vänner du hade familj du hade allt, men du väljer att sätta dig själv i skiten, vissa kan inte hjälpa att dom hamnar i skit dom föds med det, men du väljer de helt själv, du skrattar åt de o tkr typ att de är en kul grejj, men kom ihåg en vacker dag har du inget kvra o då menar jag verkligen
INGET!!!!

ÅH JAG VILL BArA SLÅ IHJÄL NÅGON JUST NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0