det är bara en lång väntan alltihoppa...

Igår vare kalas hos syster, körde dit o hem och de var najjs (:  fick en jävla allergi efter ett tag så var tvugna att dra efter en stund, var la där en timma eller något... log o kände på hennes mage o de var jätte mysigt :)
Idag blev de ingen skola, skulle endå bara gå en promenad så jag palla inte, vid 1 drog jag,martina o johnny till pizzan, käka o så, sen pajja hans bil, stackarn...
jag o martina drog hem o sen kom johnny igen, vi kolla film o grejjer, sen kom doriz o vi drog ut , drog ut till skärhamn o köpte gottit o köpte film, rena rama rolf blev de ;) fanni o emma kom hit o vi kollade :D sen drog alla en efter en, jag, martina o johnny drog över till martina o sen drog vi med maggis o jonas till almö livs,
sen drog johnny hem o nu ligger jag o kollar på film, snart ska jag sova o imorgon blire skolfotografering :P



fuul bild från i lördags ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0