99 röda ballonger...

Sitter i skolan , lyssnar på musik o chillar med mina tjejer, jessie o maloon <3
veckan har vart kaos , sovit sjukt dåligt natten mellan söndag o måndag vare akuten hela natten , var la hemma halv 4 eller nått  sånt o då kunde jga inte somna för de var så mycke som snurra i mitt hövve...
sen på måndagen blev de ingen skola, eller jag o martina åkte dit en snabbis snacka me eleln o sen åt vi kycklingsallad  ;D  sen var vi i std o såå... sen kom johnny o kolla film med oss.. vi satt uppe hela natten o spela våghals o skratta så vi dog :D  sen blev de läkarn på tisdag morgon.. sen skolan o när jag kom hem somna jag.. somna 5 o sov tills idag morgon ;) hihi..

får se va som händer idga (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0