fail

haha. skulle gå in på min blogg o kolla, så såg jag nu, typ några månader efteråt att på min header står de, i´m just trying to love my liife x) hahah. detta måste ändras, får göra det imorgon ;) hihi...

dagen har varit hur soft som helst, kom till skolan vid halv 10 då hade vi redovisning på våra film rescensioner, fick G , de var de jag trode jag skulle få så, :P hihi... man fatta ju vilka i klassen som skulle få bra betyg, han har ju sina små favoriter ^^

När jag kom hem sov jag några timmar, sen gick jag över till martina för hon skule pierca emma i bröstvårtan o detta vile ju inte jag missa sen gick vi o emma o zacke til tappen i regnet -.-
sen åkte jag martina, maggis o jonas til almölivs o köpte gottis, sen åkte vi hem o tjocka oss o kolla på sunes sommaar :D  maggis måla mina naglar jätte tjusigt (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0