länge sen nu igen

mitt lov =)



Fredag.
blev ingen skola idag, åkte till tess o vi var i stan o köpte present till kristian o lite så :)
sen på kvällen blev de rönnng med martina o jaqe, var med robert o massa från hans skola, hade riktigt kul :) sen kom alex o hämta oss ;)

Lördag.

tesss,kristian o alex kom hit :D  så myste med alex hela dagen , vid 5 vare fotbollsträning, sen hem o duscha o göra sig iordning för halloween fest hos grannen (Y) riktigt kul o massa gott folk :)

Söndag.
mys med alex tills dom åkte, sen bk med martina,alex o tjompa, sen chilla vi hos martina hela dagen =)

måndag.
chilla med martina,tjompa o alex, färga håret på alex o tjompa :D

tisdag
.
Göksäter med mamma, sen blev de kolla ffilm o chilla med martina,alex,tjompa o emma :D

onsdag.
Ullared med martina,alex,emma o tjompa :D köpte nya högtalare <3 min nya kärlek :D sen blev de träning  på röa, jätte kul :D

torsdag.

tog de lugnt o grejjer, sen chillkröka vi hos martina :d var på donken o så :D

fredag.

var med emma typ hela dagen, gjorde inte så mke, sen vid 6 drog jag o martina med tjompa till ucklum för han skulle tatuera sig :D sen tatuera tarzan in miccan på sin arm x) haha, sen drog martina o tjompa o jag var kvar med conny,rickhard , zacke o marcus o massa andra :P  sen körde zacke hem mig o jag träfa jaqe en sväng, sen träffa jag martina,tjompa o alex :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0