det vackraste som finns är kärleken !

vi hade de så bra, 3 år av äkta vänskap, av roliga stunder o hel knasiga saker som bara vi kunde göra, men va hände sen, ska du verkligen låta den skiten förstöra vår vänskap ? jag kännner mig sviken, arg o ledsen. du var en av de underbaraste människorna jag kände, men nu orkar jag inte mer, orkar inte ta skiten, orkar inte att jag ska bry mig om någon som inte bryr sig om mig, så mycket skit jag tagit för din skull, hur dåligt jag mår för din skull, att alltid behöva undra om du lever vart du är och få massa skit av din morsa, jag orkar inte mer, jag ger upp för snart är de för sent, det är bara kaos i mitt huvud kan inte konsentrera mig i skolan o tankarna går åt kopnstiga håll ...
jag vet inte vad jag ska ta mig till, vad jag ska göra, de finns inget jag kan göra o de är så jävla frustrerande!! jag vet att du aldrig kommer bry dig om hur jag kännner och att du bara bryr dig om dig själv o kanske dina "nya" vänner , som inte bryr sig om dig, men tänk på att du kommer inte ha någon kvar , o snart är det försent !

ikväll blire stan o supa med jessie , och glömma allt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0