måndag!

dagen har varit helt okej, ganska soft på jobbet ;)  gjorde potatissallad o grejjer :P
när jag kom hem kolla jag film o käka, sen gick jag över till martina o veronica, vi drack vin o spela kort ;)
mysigt som tusan, skulle igentligen varit ledig imorgon men ska jobb en stund mellan 8.30-13.00 ungefär, för sandra är helt själv, men jag har inget bättre för mig så ;)  men efter det ska jag köra i 90 min på körskolan så därför kan jag inte jobba längre, får se om jag ska tillbaka o jobba efteråt!  ska försöka sova nu eftersom jag sa upp så tidigt :P på torsdag blir de danmark o jag hoppas att min älskling följer med, skulle vart jätte kul :) 

Hade så bra så skriver jag när jag har något roligare att berätta ;)




visst är hon fin min älskade vän ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0