KÄÄÄÄR I HÄÄÄÄSTAR :o

Yes tro de eller ej, men i dag förälskade jg mig i hästar, kom på hur underbara dom e , så sööta, lugna o lix underbara ;D   Jag vill ha en liten bebis att mysa med ^^ 
åkte med emma till hennes kompis o red på hennes hästar, jätte fina :)  och skit stora :o
lite skrajj var jag i början de var ju ett tag sen , och har ju aldrig ridit så stora hästar innan heller, men sjukt kul o mysigt vare, underbar känsla när man galoperade , åh love it <3
synd att man e så jävla allergisk så man håller på o dö i slutet bara ,  men hade inte tagit mediciner eller nått idag så, de får jag tänka på nästa gång :D 


Igga min snyggga min ;)





e han inte söööt ? :)    och solen sken över orust idag :D
Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0